TOP 8 motivacionih saveta

fitness motivation

Šta vas to pokreće

Šta vas pokreće? Razlog može biti zdravstvene, estetske ili emocionalne prirode, ili jednostavno imate potrebu da započnete zdraviji i aktivniji život. Zapišite razloge na samoljepljive papiriće i zalepite ih tamo gde će vam ćesto biti na vidiku. Ti razlozi će podsvesno biti prisutni u vašoj svesti i ako dođe momenat da imate problema sa motivacijom  vaši razlozi će tad isplivati na površinu i trgnuti vas, i dati vam još veći podstrek za dalje treninge. Treningom nećete samo transformisati svoj fizički izgled, već ćete razviti strpljenje, disciplinu i veru u sebe.

Kontinuitet je ono što će vas dovesti do cilja

Vaše mogućnosti planiranja i pridržavanja rasporeda su odlika vaše odgovornosti i discipline. Pojedini ljudi imaju velikih problema kada je reč o ovim osobinama.  Sve što je bitno u životu zahteva jak karakter, odricanje, i uložen veliki trud sa vaše strane. Ista priča je i sa treningom. Ukoliko ne budete lenji, već odgovorni prema svojim obavezama i disciplinovanoni kada su u pitanju trening i ishrana nemojte sumnjati da ćete ostvariti sjajne rezultate. Iz tog razloga je veoma bitno biti uporan i imati kontinuitet u svemu što radite.

Testorex Ultra Home Page

Pratite svoj napredak

Važno je da znate kada ste počeli sa trenigom, koliko ste napredovali, i koji su vam ciljevi, vodite svoj dnevnik. Kada primetite napredak u spoljašnjem izgledu, dobijete podsticaj za dalje! Uvek morate imati na umu da se ništa ne postiže preko noći, ali i da rezultati neće izostati.  Samo je pitanje vremena. Ne bazirajte svoj napredak na osnovu vage, jer mišići teže više od masnog tkiva. Slike i merenja obima mišića su način na koji pratite napredak. Takođe, i vaša odeća će biti jedan od najjasnijih pokazatelja vašeg napretka.

Organizujte se, pripremite i ostvarite zacrtani cilj

Odlazak u teretanu bez plana je slično odlasku u prodavnicu bez liste za kupovinu. Povlačite se naokolo, zaboravljate zašto ste došli tamo, te na kraju trening završite odlazeći i zaboravljajući pola onoga što ste imali na umu kada ste došli. Isplanirajte vežbe pre nego što odete u teretanu i ostavite dovoljno vremena na odrađivanje dobrog treninga. Veoma je jednostavno. Budite efikasna mašina. Organizacija je sinonim za uspeh. Odaberite odgovarajuči trening program za koji mislite da će vas dovesti do željenih rezultate i držite se njega.

Postavite sebi rok

Rokovi vas jednostavno teraju da u svakom trenutku date svoj maksimu. Rokovi su tu da bi se ispoštovali. Put ka cilju bez određenog roka gotovo garantuje neuspeh.

Vaš rok može biti dvanestomesečni izazov ili neki značajan događaj koji sledi. To će vas podstaknuti da radite više i da ostanete na pravom putu. Rokovi su odlični da obnovite osjećaj da nešto morate uraditi. Najbitnije je da kod postavljanja rokova budete realni. Postavljanje nerealnih ciljeva za veoma kratak vremenski period gotovo garantuje pad motivacije i razočarenje na samom kraju.

Pronađite trening partnera

Budite okruženi ljudima koji će vam pružiti podršku i pomoći da ostvarite svoje zacrtane ciljeve. Neka to budu osobe sličnih shvatanja koji će vas ohrabriti i dodatno motivisati kada to bude neophodno.

Posetioci teretane ili treneri su najbolje rešenje. Ukoliko se desi da imate problema sa pronalaženjem trening partnera uvek možete pristupiti nekom od grupnih fitness programa na kojima vlada odlična atmosfera i gde je motivacija konstantno na visokom nivou.

Ne odustajte već kod prve prepreke

Morate znati da neće sve uvek ići onako kako ste vi zamislili. Nekad je jednostavno potrebno mnogo truda i vremena da se dođe do željenih rezultata, ali onda je i uspeh mnogo veći i slađi. Prepraka će biti mnogo, budite sigurni u to. Ne dajte se! Odustajanje ne postoji kao opcija.

Takođe, ponekad ćete i pogrešiti. Greške se događaju svakome. Ne kažnjavajte sebe ako ste propustili trening ili varali tokom dijete. Samo zato što ste jednim obrokom ugrozili dijetu ne znači da je morate prekinuti u potpunosti. Nastavite sa istim programom već naredni dan. Ključ uspeha je prepoznati problem, priznati grešku, ne ponavljati je više i nastaviti dalje.

Budite sebi najveća podrška

Vi morate biti svoj najveći motivator. Sve je u vašem stavu i načinu razmišljanja. Imate puno više kontrole nad samim sobom nego što to možete i zamisliti. Vašu snagu predstavlja količina pokreta tela, hrana koju unosite, količina tečnosti, dodaci hrani i količina sna. Vi niste žrtva i nikada to niste ni bili. Ukoliko vi ne verujete u sebe i vaše ciljeve, neće ni drugi.

Želite li biti uspešni? Fokusirajte se na svoje ciljeve. Zanemarite svoje slabosti i ne razmišljajte o rezultatima, oni su neizbežni ukoliko pružite svoj maksimum.

Testorex Ultra Home Page

0 Comments

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ